فوت نسرین مقانلو شایعه است

متاسفانه در جدیدترین شایعه فضای مجازی خبر فوت نسرین مقانلو بازیگر و مجری ایرانی بر اثر تصادف در حال انتشار است، این خبر کذب که بواسطه شبکه های اجتماعی و جذب فالوو هر از چند گاهی صورت میگیرد موجب نگرانی دوست داران این خانوم بازیگر شده است وی با انتشار متنی شدیدا به این دروغ واکنش نشان داد و نوشت در ادامه مطلب سایت اسکار دانلود بقیه اخبار جذاب را مطالعه فرمایید:

nasrinmaghanlo-fo-photokade-2-450x450

متاسفم برای این سایتها چند شب پیش هم به دروغ خبر در کما رفتن آقای علی دایی رو داده بودید.نمدانید خانواده من تا قبل از اینکه صدای منو بشنوند چه حالی داشتند،باید ار خودتان شرم کنید،واقعا که…. این رفتار درسته؟ واقعا که شرم آوره.

اگر مخواهید خودتان و سایتتان رو به مردم معرفی کنید این راهش نیست.شما نمیدونید چه شبی رو برای پدر و مادر وخانواده ام که دور ازمن هستند ساختین. کمی قبل از این خبرها به خانواده های ما فکر کنید.

فوت نسرین مقانلو,نسرین مقانلو مرد,آبا نسرین مقانلو فوت کرده است,فوت نسرین مقانلو صحت دارد,درگذشت نسرین مقانلو,مرگ نسرین مقانلو در سکوت خبری,خبر نسرین مقانلو شایعه است,خبر های دروغ تلگرام با عنوان فوت بازیگر زن مشهور نسرین مقانلو,عکس جدید نسرینق مقانلو,مجری آشپزی نسرین مقانلو,مرگ نسرین مقانلو شایعه است,خبر مرگ نسرین مقانلو