Inside: Before birth دانلود بازی قبل و بعد تولد اندروید جزء دسته اندرویدی فکری و ماجراجویی

Inside: Before birth بازی اندروید قبل و بعد تولد یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی فکری و ارکیدمیباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : کمک به جوانان برای فرار از دلبرش را به آزادی از یک پناهگاه زیرزمینى مرموز است. او از طریق راهنمای اطاقها، راهروها، آزمایشگاه ها و غیره. لوسی، قهرمان این بازی جذاب را برای Android، رفتن به مدرسه، اما ناگهان بیدار شد او را در یک محل مرموز با چراغهای قرمز روشن است. چیزهای عجیب اتفاق افتاد. هیولاهایی شدن ماشه فطری در تاریکی منتظر قهرمان بود. برای کمک به لوسی باقی بماند و راهی خارج شد. بررسی تمام اطاق ها و جمع آوری اقلام مفید است. منطق حل معما و قفل درها را باز کنید..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Inside: Before birth :

داستان جذب فضایی از ترس پازل جذب اسرار وحشتناک

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Inside: Before birth

اسکرین شات های بازی اندروید Inside: Before birth :

Download Inside: Before birth Android free game.
Get full version of Android apk app Inside: Before birth for tablet and phone.
Screenshots of the Inside: Before birth for Android tablet, phone.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Inside: Before birth دانلود بازی ,Inside: Before birth دانلود بازی اندروید ,Inside: Before birth دانلود دیتای اندروید ,Inside: Before birth دانلود دیتای بازی اندروید ,قبل و بعد تولد,Inside: Before birthapk Inside: Before birth, download apk game Inside: Before birth, download game android Inside: Before birth, apk game android Inside: Before birth, google play obb Inside: Before birth,