Splinter Cell دانلود بازی سلول چوب اندروید جزء دسته اندرویدی تیر اندازی و 3D و اکشن مهیج

Splinter Cell بازی اندروید سلول چوب یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی فکری و ارکیدمیباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : سلول های چوب – جالب تیرانداز از اول شخص ایجاد شده توسط شرکت GameLoft است. شما باید برای سام فیشر که خیانت فرماندهان ارشد، سوم موسسات خود را به تحقیق در مورد قتل دخترش است. و حالا هدف شما برای انتقام از مرگ دختر و هرج و مرج و توطئه برای مقاصد تروریستی را تهدید می کند که یک میلیون نفر از مردم است. شما منتظر یک زرادخانه های سلاح و تجهیزات منحصر به فرد و قلبأ از مهارت است. شما باید اقدام به کشتن همه کسانی که در این راه به شما خواهد بود. شما به عنوان یک سرباز ساده نیست، بلکه یک قاتل حرفه ای، استفاده از هر فرصتی برای کشتن دشمن ساکت بود. بنابراین، برای مثال، اگر اتفاق بیفتد، در اعمال بد، به جای shined پرهجان خطاب به دشمن پشت سر او را با یک ضربه liquidate نمی یافت و جلوتر از زمان و پنهان در پشت جعبه ها و بشکه دیگر موجود است و پرمحتواست. اگر مخالف موفق به هم نزدیک است، رویکرد liquidate او هدف گلوله های خوب یا گردن خود را بشکند. در صورتی که اگر بیشتر از دشمنان در میدان جنگ، یعنی استفاده از وی به عنوان یک صفحه زندگی می کنند. در طول بازی شما حقه های مختلف ایجاد خواهد شد، از جمله بر روی طناب سنگنورد و غلبه بر موانع مختلف است. بازی بسیار عالی است; بنابراین، فریب این زندگی فرومایه را با گرافیک سه بعدی و کاملا خوب تلیویزیون کابل بنشر رسیده است..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Splinter Cell Conviction HD

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

اسکرین شات های بازی اندروید Splinter Cell :

Download Splinter Cell Conviction HD Android free game.
Get full version of Android apk app Splinter Cell Conviction HD for tablet and phone.
Screenshots of the Splinter Cell Conviction HD for Android tablet, phone.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Splinter Cell Conviction HD دانلود بازی ,Splinter Cell Conviction HD دانلود بازی اندروید ,Splinter Cell Conviction HD دانلود دیتای اندروید ,Splinter Cell Conviction HD دانلود دیتای بازی اندروید ,اعتقاد به سلول چوب,Splinter Cell Conviction HDapk Splinter Cell Conviction HD, download apk game Splinter Cell Conviction HD, download game android Splinter Cell Conviction HD, apk game android Splinter Cell Conviction HD, google play obb Splinter Cell Conviction HD,