LEGO DC mighty micros  دانلود بازی ماشین سواری با سرعت لوگو میکرو اندروید جزء دسته اندرویدی ماشین سواری و ارکید و مهیج

LEGO DC mighty micros  بازی اندروید ماشین سواری با سرعت لوگو میکرو یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی فکری و ارکیدمیباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : LEGO دی micros نیرومند – سرعت را از طریق خیابان مگالوپولیس راندن یک ماشین عالی است. می ترسیدند و یا تبدیل به supervillain و پای همه مخالفان شما. در این بازی برای Android پویا شما جهت مقابله با فیلم های کتاب های کومیک کاراکتر مورد علاقه شما مانند بتمن و دیگران. که پشت چرخ یک ماشین سریع و سرعت انجام ماموریتهای مختلف است. شکار از baddies اگر شما یک قهرمان و یا فرار از شکار در واشنگتن دی. برای جمع آوری چیزهای مختلف bonuses و در امتداد راه است. کاراکترهای جدید و منحصر به فرد برای باز کردن قفل خودروها است. پایگاه مخفی خود را بهبود بخشد. ویژگی های بازی: بسیاری از قهرمانان معروف ماشین تبلیغاتی جذب سریع پایگاه سری.داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 LEGO DC mighty micros

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

اسکرین شات های بازی اندروید LEGO DC mighty micros  :

Download LEGO DC mighty micros Android free game.
Get full version of Android apk app LEGO DC mighty micros for tablet and phone.
Screenshots of the LEGO DC mighty micros for Android tablet, phone.
Screenshots of the LEGO DC mighty micros for Android tablet, phone.

 دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,LEGO DC mighty micros دانلود بازی ,LEGO DC mighty micros دانلود بازی اندروید ,LEGO DC mighty micros دانلود دیتای اندروید ,LEGO DC mighty micros دانلود دیتای بازی اندروید ,ماشین سواری با سرعت لوگو میکرو,LEGO DC mighty microsapk LEGO DC mighty micros, download apk game LEGO DC mighty micros, download game android LEGO DC mighty micros, apk game android LEGO DC mighty micros, google play obb LEGO DC mighty micros,