Mahjong master دانلود بازی فال ماهجونگ کارشناسی ارشد اندروید جزء دسته اندرویدی فکری

Mahjong master بازی اندروید فال ماهجونگ کارشناسی ارشد یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی فکری میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : سعی کنید به پاک کردن صفحه نمایش از قطعه فال ماهجونگ مرتب به یک شکل پیچیده است. حذف جفت از همان tilesк. آموزش قدرت خود را از مشاهده و منطق در این بازی هیجان انگیز برای آندروید. به یاد داشته باشید که شما فقط می توانید حذف جفت از کاشی های دیگر کاشی پوشیده نیست. هیچ اشتباهات. اگر شما به خودتان پیدا کنید در یک وضعیت که در آن هیچ حرکت در دسترس وجود دارد، شما می توانید آخرین اقدام خود را لغو کنید. استفاده از سرنخ، سطح کامل و باز کردن وظایف جد داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Mahjong master :

بیش از 1000 تخته موسیقی بزرگ پاداش مینی بازی سطح دشواری های مختلف بازدید مفید

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Mahjong master by Shen mahjong solitaire for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Mahjong master :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Mahjong master :

 Screenshots of the Mahjong master by Shen mahjong solitaire for Android tablet, phone.Screenshots of the Mahjong master by Shen mahjong solitaire for Android tablet, phone.