Aquadrome VR دانلود بازی اکادروم اندروید بازی متنوع با دیتا نسخه پولی کامل

Aquadrome VR – بازی اندروید 2 دارای گرافیکی متنوع و زیبا برای شما کاربران این بازی با نسبت به حجمی که دارد نیاز شما را در اوقات فراغتتون پر میکند خوب این بازی جزء دسته بازی های 3 میباشد که در مارکت اندروید قرار گرفته بود اما ما برای شما ان را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم تا شما با توجه به اطلاعات ان را مستقیم دانلود کنید هم اکنون به نقد ان میپردازیم :هدایت کردن قایق جت مربوط به اینده و راهنمای آن را از طریق مسیر زیبا گذشته جزایرگرمسیری. سعی کنید برنده مسابقه قایق های قدرتمند در آهنگ های دشوار در این بازی برایآندروید. حرکت قایق در حداکثر سرعت در گذشته خرابه های مرموز غرق شده شهر صخره هایعجیب و غریب و سواحل شنی. مراقب باشید و تکیه بر واکنش های خود را برای جلوگیری از ضربهقایق از مخالفان خود را و یا موانع بسیاری در راه میباشد

برخی از امکانات و ویژگی های بازی اندروید Aquadrome VR :

* دارای کیفیت و نمایشی فوق العاده

* دارای قایق های بسیار سریع

* کنترل خوب در بازی

* بازی نیز دارای هدست میباشد و میتوانید بین بازی از موزیک های FIBRUM VR لذت ببرید  توجه داشته باشید : بازی Aquadrome VR هم اکنون در سایت اسکار دانلود قرار گرفته که شما کاربران از ان لذت ببرید این بازی نیز در مارکت اندروید هم میباشد که میتوانید ببینید اسکار دانلود بهترین بازی ها را برای شما قرار میدهد شما میتوانید بازی Aquadrome VR را در ادامه مطلب و در باکس دانلود ان را دریافت نمایید.

Aquadrome VR دانلود بازی اکادروم اندروید

راهنمایی نصب بازی اندروید Aquadrome VR : بازی را که از سایت ما دریافت کرده اید نصب کنید. بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

اسکرین شات های بازی اندروید Aquadrome VR :

Aquadrome VR دانلود بازی اکادروم اندروید Aquadrome VR دانلود بازی اکادروم اندروید