Aztec gold pyramid Adventure دانلود بازی آزتک هرم طلا اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و فکری

Aztec gold pyramid Adventure بازی اندروید آزتک هرم طلا یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و فکری میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : تعویض جواهرات درخشان. ردیف های بازی از 3 و بیشتر جواهرات همان به آنها منفجر شود. برو به جستجو برای طلا افسانه ای آزتک در این بازی برای آندروید. با استفاده از عقل و منطق خود را برای تکمیل سطوح مختلف. در هر سطح میدان بازی به شکل منحصر به فرد جدید را داشته باشد. شما باید برای انجام کارهای جالب به ادامه سفر خود را. سعی کنید برای مطابقت عنوان بسیاری از جواهرات که شما می توانید برای به دست آوردن پاداش مفید است. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Aztec gold pyramid Adventure  :

100 سطح منحصر به فرد پاداش های مختلف مدیران گنجینه آزتک شگفت انگیز

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Aztec gold pyramid Adventure for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Aztec gold pyramid Adventure  :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Aztec gold pyramid Adventure :

 Screenshots of the Aztec gold pyramid Adventure for Android tablet, phone.Screenshots of the Aztec gold pyramid Adventure for Android tablet, phone.