Survival island دانلود بازی جزیره بقا اندروید جزء دسته اندرویدی اکشن و شبیه ساز و 3D

Survival island بازی اندروید جزیره بقا یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی اکشن و شبیه ساز و 3D میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : تلاش برای زنده ماندن در جزیره با بسیاری از حیوانات خطرناک است. مبارزه با شکارچیان و منابع مفید. این بازی برای آندروید شما را به یک جزیره مرموز، در جایی در مناطق استوایی از دست داده است. وظیفه شما این است برای زنده ماندن در جزیره برای تا زمانی که ممکن است. سازماندهی زندگی خود را. برای یک سرپناه امن نگاه و دریافت مواد غذایی، کشف مکان های مختلف این جزیره در جستجوی ابزارهای مفید، سلاح و مهمات. خرس مبارزه، گراز وحشی، و دیگر حیوانات. شود به خصوص در شب مراقب باشید. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Survival island :

جزیره بزرگ بسیاری از کارهای جالب سلاح و تجهیزات مختلف دشمنان خطرناک

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Survival island for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Survival island :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Survival island :

 Screenshots of the Survival island for Android tablet, phone.Screenshots of the Survival island for Android tablet, phone.