Galaxy warfighter دانلود بازی کهکشان جنگ سفینه اندروید های اندروید کم حجم و متنوع

Galaxy warfighter – بازی اندروید کهکشان جنگ سفینه فضایی دارای گرافیکی متنوع و زیبا برای شما کاربران این بازی با نسبت به حجمی که دارد نیاز شما را در اوقات فراغتتون پر میکند خوب این بازی جزء دسته بازی های ارکید و مهیج میباشد که در مارکت اندروید قرار گرفته بود اما ما برای شما ان را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم تا شما با توجه به اطلاعات ان را مستقیم دانلود کنید هم اکنون به نقد ان میپردازیم :پرواز سفینه فضایی و شکست ناوگان دشمن بزرگ. استفاده از سلاح های فوق العاده و مبارزه باکارفرمایان بزرگی است. بهترین خلبان جنگی کهکشان در این بازی برای آندروید تبدیل شده. مبارزه با ناوگان بزرگ امپراتوری فضا. شلیک از اسلحه خود را در کشتی را متوقف کند. سفینه دشمنمختلف منفجر شود. جلوگیری از آتش دشمن و خطرات مختلف مانند سیارات. سفینه فضایی خود را ارتقا دهید. انجام ماموریت های بیشتر و سخت ترخواهد شد.

برخی از امکانات و ویژگی های بازی اندروید Galaxy warfighter :

* بازی دارای یکپارچه سازی با سیستم عامل گرافیکی متناسب
* بازی دارای کنترلی ساده می باشد
* میتوانید در بازی سفینه فضایی را ارتقا
* دارای بیش از 100 سطوح 
توجه داشته باشید : بازی Galaxy warfighter هم اکنون در سایت اسکار دانلود قرار گرفته که شما کاربران از ان لذت ببرید این بازی نیز در مارکت اندروید هم میباشد که میتوانید ببینید اسکار دانلود بهترین بازی ها را برای شما قرار میدهد شما میتوانید بازی Galaxy warfighter را در ادامه مطلب و در باکس دانلود ان را دریافت نمایید.
Galaxy warfighter دانلود بازی کهکشان جنگ سفینه فضایی اندروید

راهنمایی نصب بازی اندروید Galaxy warfighter : بازی را که از سایت ما دریافت کرده اید نصب کنید. بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

اسکرین شات های بازی اندروید Galaxy warfighter :

Galaxy warfighter Galaxy warfighter Galaxy warfighter