Gallia Rise of clans دانلود بازی ظهور قبیله گالیا اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و فکری

Gallia Rise of clans بازی اندروید ظهور قبیله گالیا یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و فکری میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : کمک به گولها شجاع دفاع از سرزمین خود را از سپاه روم. ساقه منجنیق خود را در لژیونر و سعی کنید به منفجر کردن به عنوان بسیاری از دشمنان به عنوان امکان پذیر است. در این بازی برای آندروید شما قادر خواهید بود به استفاده از منطق خود را به مبارزه با نیروهای امپراتوری روم. سپاه در ردیف منظم آمده است، پنهان در پشت سپر سربازان رنگارنگ. شما باید به ساقه منجنیق خود را به منفجر شدن دشمنان بسیاری که ممکن است. برای انجام این کار هدف در محدوده چند سپر همان در کنار یکدیگر ایستاده است. سحر و جادو کاهن و معجون شما کمک خواهد کرد. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Gallia Rise of clans :

بیش از 75 سطح افزایش مختلف امتیاز بازیکن 2 حالت های بازی

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Gallia Rise of clans for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Gallia Rise of clans :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Gallia Rise of clans :

 Screenshots of the Gallia Rise of clans for Android tablet, phone.Screenshots of the Gallia Rise of clans for Android tablet, phone.