Gemstone flash Diamond crush دانلود بازی سنگ های قیمتی و الماس اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و فکری

Gemstone flash Diamond crush بازی اندروید سنگ های قیمتی و الماس یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و فکری میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : حرکت سنگهای رنگارنگ بر روی صفحه نمایش با مبادله آنها. ردیف های بازی از همان سنگهای قیمتی. منفجر شدن الماس براق و دیگر سنگهای قیمتی در این بازی برای آندروید. هر سطح جدید شما یک کار جدید ارائه دهد و زمینه بازی خواهد کرد یک شکل منحصر به فرد. سعی کنید به منفجر شدن عنوان بسیاری از سنگهای در یک زمان که شما می توانید برای به دست آوردن پاداش های مختلف. آنها به شما در انجام وظایف کامل کمک خواهد کرد. سعی کنید به دریافت 3 ستاره برای تکمیل هر سطح. سطح به تدریج تبدیل به پیچیده تر است. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Gemstone flash Diamond crush :

بسیاری از سطوح جالب کنترل های ساده پاداش های مفید نمرات بالا

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Gemstone flash Diamond crush for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Gemstone flash Diamond crush :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Gemstone flash Diamond crush :

 Screenshots of the Gemstone flash Diamond crush for Android tablet, phone.Screenshots of the Gemstone flash Diamond crush for Android tablet, phone.