Highway racing Stunt rider دانلود بازی مسابقه موتور سواری در بزرگراه اندروید جزء دسته اندرویدی موتور سواری و 3d و مسابقه ای

Highway racing Stunt rider بازی اندروید مسابقه موتور سواری در بزرگراه یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی موتور سواری و 3d و مسابقه ای میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : راش – دوچرخه سواری سرعت در امتداد یک بزرگراه شلوغ dodging اتومبیل های مختلف. راهنمای موتورسوار به همراه آهنگ مرگبار از این بازی های پویا برای آندروید. سبقت گرفتن اتومبیل ها و اتوبوس ها مختلف عجله در جاده ها است. مراقب باشید از دیگر موتور سیکلت به آنها می تواند به شما حمله. مخالفان خود را در تلاش به آنها دست کشیدن دوچرخه خود حمله می کنند. جمع آوری پاداش و قدرت یو پی اس در جاده ها و استفاده از آنها به نفع خود. خرید با سرعت بالا موتور سیکلت از مدل های مختلف. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Highway racing Stunt rider :

آهنگ های خطرناک بسیاری از دوچرخه قدرتمند کنترل شیب پاداش های مختلف

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Highway racing Stunt rider. Rash for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Highway racing Stunt rider :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Highway racing Stunt rider :

 Screenshots of the Highway racing Stunt rider. Rash for Android tablet, phone.Screenshots of the Highway racing Stunt rider. Rash for Android tablet, phone.