Hotel transylvania 2 دانلود بازی هتل ترانسیلوانیا اندروید جزء دسته اندرویدی شبیه ساز و 3d

Hotel transylvania 2 بازی اندروید هتل ترانسیلوانیا یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی شبیه ساز و 3d میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : ساخت هتل هیولا خود را. آیا سرگرم کننده و وظایف جذب. سرگرم بازدید کنندگان و قهرمانان خود را. در این بازی هیجان انگیز برای آندروید شما شخصیت های مورد علاقه خود را از یک کارتون محبوب را تامین کند. ساخت یک هتل شگفت انگیز و یک پارک تفریحی برای هر دو هیولا و انسان است. اجازه ندهید که بازدید کنندگان خود را خسته شدم. سرگرم آنها را با بازی های سرگرم کننده و ایجاد جاذبه های باور نکردنی است. برنده شدن جوایز بر روی چرخ از وحشت. باز کردن کاراکتر های جدید و کمک به آنها برای تکمیل ماموریت منحصر به فرد. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Hotel transylvania 2 :

شخصیت های شناخته شده کارهای جالب هتل های شگفت انگیز ترسناک مینی بازی های مختلف

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Hotel transylvania 2: The game for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Hotel transylvania 2 :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Hotel transylvania 2 :

 Screenshots of the Hotel transylvania 2: The game for Android tablet, phone.Screenshots of the Hotel transylvania 2: The game for Android tablet, phone.