Impossible sniper mission 3D دانلود بازی ماموریت غیر ممکن تک تیرانداز اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و تیراندازی و 3d

Impossible sniper mission 3D بازی اندروید ماموریت غیر ممکن تک تیرانداز یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و تیراندازی و 3d میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : انجام ماموریت های جنگ و نابود کردن تروریست ها، راهزنان، و دیگر دشمنان خطرناک در نقاط مختلف جهان است. در این بازی برای آندروید شما تیرانداز از خفا نخبگان هستند. می شود جنگ زمان در خیابان، در پشت بام ها، در سایت های صنعتی، و در مکان های دیگر وجود دارد. خلاقانه استفاده از اشیاء اطراف در نبرد. حرکت از پوشش برای پوشش و سعی کنید برای کشتن دشمنان با یک شات تنها هدف برای سر. شلیک کردن هواپیماهای بدون سرنشین، خرید و بهبود سلاح. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Impossible sniper mission 3D :

20 ماموریت جذب 5 اسلحه قدرتمند تیرانداز از خفا 4 تفنگ گرافیک عالی

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Impossible sniper mission 3D for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Impossible sniper mission 3D :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Impossible sniper mission 3D :

 Screenshots of the Impossible sniper mission 3D for Android tablet, phone.Screenshots of the Impossible sniper mission 3D for Android tablet, phone.