LEGO Technic Race دانلود بازی مسابقه لگو تکنیک اندروید جزء دسته اندرویدی مسابقه ای و 3d

LEGO Technic Race بازی اندروید مسابقه لگو تکنیک یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی مسابقه ای و 3d میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : در مسابقات پویا در اتومبیل های ساخته شده از قطعات لگو بخشی. پیشی مخالفان قوی و اطراف موانع. شتاب ماشین کامیون یا حشره دار به آهنگ های هیجان انگیز از این بازی برای آندروید به سرعت کامل. هر خودرو منحصر به فرد ویژگی, نقاط قوت و ضعف خاص خود است. ماشین راست را انتخاب کنید و رقابت با دیگر اتومبیل. تیز می شود، جلوگیری از برخورد یا رم موانع در سرعت کامل. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید LEGO Technic Race :

آهنگ های مختلف
3 ماشین منحصر به فرد
کنترل ساده
فیزیک واقع گرایانه

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the LEGO Technic Race for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید LEGO Technic Race :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید LEGO Technic Race :

 Screenshots of the LEGO Technic Race for Android tablet, phone.Screenshots of the LEGO Technic Race for Android tablet, phone.