Last guardians دانلود بازی تاریخ و زمان آخرین نگهبان اندروید جزء دسته اندرویدی اکشن و 3D

Last guardians بازی اندروید تاریخ و زمان آخرین نگهبان یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی اکشن و 3D میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : هدایت قهرمان شجاع را از طریق زمین های ویران شده توسط نیروهای تاریکی است. شکست بسیاری از هیولا، کسب تجربه و بهبود شخصیت خود را. مبارزه با موجودات تاریکی در این بازی پویا برای آندروید. انواع شخصیت، هر کدام با توانایی منحصر به فرد و سبک مبارزه را انتخاب نمایید. با انبوهی از هیولا اسلش شمشیر خود را، یک تبر بزرگ و سلاح های دیگر. از بین بردن موجودات تیره با استفاده از جادوها قدرتمند است. مطلع تجهیزات و سلاح های افسانه ای کمک خواهد کرد که شما برنده شوید. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Last guardians :

کلاس های مختلف از شخصیت های بیش از 20 سطح انتخاب بزرگ از تجهیزات بیش از 20 نوع از دشمنان

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Last guardians for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Last guardians :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Last guardians :

 Screenshots of the Last guardians for Android tablet, phone.Screenshots of the Last guardians for Android tablet, phone.