Lynxman – دانلود بازی قهرمان شنل پوش اندروید بازی کم حجم بدون دیتا برای همه رده سنی 

Lynxman – بازی اندروید قهرمان شنل پوش دارای گرافیکی متنوع و زیبا برای شما کاربران این بازی با نسبت به حجمی که دارد نیاز شما را در اوقات فراغتتون پر میکند خوب این بازی جزء دسته بازی های آرکید و برای تمام رده سنی و گرافیکی 3D میباشد که در مارکت اندروید قرار گرفته بود اما ما برای شما ان را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم تا شما با توجه به اطلاعات ان را مستقیم دانلود کنید هم اکنون به نقد ان میپردازیم : کنترل کردن شنل پوش در حال حرکت و در طول مسیر باریک از جزایری که بسیار ساخته شده است. اجتناب از خطرات و جمع آوری پاداش و راهنمای قهرمان این بازی که برای آندروید ساخته شده است تا آنجا که ممکن است بدون افتادن به آب به مسیر خود ادامه دهید. انجام منظم و یا دو جهش در زمانی که به قهرمان داده شده  به های بعد سفر کنید و مراحل سخت را طی کنید.

 

برخی از امکانات و ویژگی های بازی اندروید Lynxman :

*بازی دارای شخصیت های خنده دار میباشد که بازی را برای شما جذاب نماید.

*در طول بازی میتوانید جوایز بگیرید و ان را هدف قرار دهید

*دارای کنترلی ساده که میتوانید با ان بازی را به خوبی هدایت کنید

*آهنگ های زیبا بین بازی که شما را به خود سرگرم میکند

 

توجه داشته باشید : بازی Lynxman هم اکنون در سایت اسکار دانلود قرار گرفته که شما کاربران از ان لذت ببرید این بازی نیز در مارکت اندروید هم میباشد هم چنین بازی برای اندروید 2.3 به بالا میباشد. که میتوانید ببینید اسکار دانلود بهترین بازی ها را برای شما قرار میدهد شما میتوانید بازی Lynxman را در ادامه مطلب و در باکس دانلود ان را دریافت نمایید.

Lynxman - دانلود بازی قهرمان شنل پوش اندروید

راهنمایی نصب بازی اندروید Lynxman :

1. بازی را که از سایت ما دریافت کرده اید نصب کنید.

2. بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

اسکرین شات های بازی اندروید Lynxman :

Lynxman - دانلود بازی قهرمان شنل پوش اندروید Lynxman - دانلود بازی قهرمان شنل پوش اندروید Lynxman - دانلود بازی قهرمان شنل پوش اندروید Lynxman - دانلود بازی قهرمان شنل پوش اندروید