Finger free kick master Kicks soccer دانلود بازی ضربه ازاد فوتبال اندروید یک بازی متنوع برای اسمارت فون شما

Finger free kick master Kicks soccer – بازی اندروید ضربه ازاد فوتبال دارای گرافیکی متنوع و زیبا برای شما کاربران این بازی با نسبت به حجمی که دارد نیاز شما را در اوقات فراغتتون پر میکند خوب این بازی جزء دسته بازی های ورزشی و 3d میباشد که در مارکت اندروید قرار گرفته بود اما ما برای شما ان را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم تا شما با توجه به اطلاعات ان را مستقیم دانلود کنید هم اکنون به نقد ان میپردازیم :ضربات آزاد انجام هدف دشمن. ضربه توپ و سعی در گول زدن دروازه بان و مدافعان. زمین فوتبال احاطه شده توسط غرفه های کامل در این بازی برای آندروید را وارد کنید. ضربه تند وشدید زدن انگشت خود را به ضربه توپ و ارسال آن را به هدف. کنترل خط سیر توپ با انگشت خود را. سعی کنید به آمار توپ به طوری که دروازه بان هم به قطع کردن توپ را ندارد. اهداف بیشتر شما می توانید نمره، بالاتر نمره شما. تبدیل به موفق ترین بازیکن در جهان.

برخی از امکانات و ویژگی های بازی اندروید Finger free kick master Kicks soccer :

2 حالت های بازی
بسیاری از سطوح
فیزیک واقع گرایانه
کنترل ساده
گیم پلی پویا

توجه داشته باشید : بازی Finger free kick master Kicks soccer هم اکنون در سایت اسکار دانلود قرار گرفته که شما کاربران از ان لذت ببرید این بازی نیز در مارکت اندروید هم میباشد که میتوانید ببینید اسکار دانلود بهترین بازی ها را برای شما قرار میدهد شما میتوانید بازی Finger free kick master Kicks soccer را در ادامه مطلب و در باکس دانلود ان را دریافت نمایید.

Screenshots of the Finger free kick master Kicks soccer for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Finger free kick master Kicks soccer :

بازی را که از سایت ما دریافت کرده اید نصب کنید.

بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

اسکرین شات های بازی اندروید Finger free kick master Kicks soccer :

 

Screenshots of the Finger free kick master Kicks soccer for Android tablet, phone.Screenshots of the Finger free kick master Kicks soccer for Android tablet, phone.