Monsters panic دانلود بازی وحشت هیولا اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید

Monsters panic بازی اندروید وحشت هیولا یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : کمک هیولا کمی بر روی پل ماندن تا زمانی که ممکن است. در هر لحظه یک امکان دریافت شده توسط یک هیولا بزرگ در حال اجرا ضربه وجود دارد. آن را به پرش. در این بازی برای آندروید شما می توانید سرعت واکنش و دقت خود را آموزش دهد. وظیفه شما این است به شیر روی صفحه نمایش در زمان به پرش هیولا در حال اجرا بیش از هیولا های کوچک ایستاده بر روی پل. اما آن را به آسانی به عنوان آن ممکن است در نگاه اول به نظر نمی رسد. هیولا اجرای سریع تر و سریع تر خواهد شد. عمل، گرفتن امتیاز بیشتر، و رکورد. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Monsters panic :

هیولا های خنده دار کنترل های ساده نمرات بالا گیم پلی جذب

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Monsters panic for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Monsters panic :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Monsters panic :

 Screenshots of the Monsters panic for Android tablet, phone.Screenshots of the Monsters panic for Android tablet, phone.