Moon tower attack دانلود بازی حمله به برج ماه اندروید جزء دسته اندرویدی استراتژی

Moon tower attack بازی اندروید حمله به برج ماه یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی استراتژی میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : دفاع از اساس ماه از انبوهی از بیگانگان مهاجم. ساخت یک دفاع تسخیر با استفاده از سلاح فوق العاده است. اجازه ندهید که مهاجمان بیگانه ضبط اساس خود را در این بازی برای آندروید. محل انواع برج های دفاعی، سلاح های خودکار، لیزر، پرتاب موشک و سلاح های دیگر در طول محیط پایگاه خود را. به یاد داشته باشید که دشمن می تواند از هر جهت و ناگهان حمله می کنند. هر موج های پی در پی از دشمنان قوی تر از قبل خواهد بود. ذخیره تا منابع به منظور بهبود برج خود را. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Moon tower attack :

20 سطح جذب انتخاب سلاح بزرگ 3 سطح دشواری جمعیت از دشمنان

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Moon tower attack for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Moon tower attack :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Moon tower attack :

 Screenshots of the Moon tower attack for Android tablet, phone. Screenshots of the Moon tower attack for Android tablet, phone.