Project parkour Urban edge دانلود بازی پروژه پارکور لبه شهر اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و 3D و ورزشی

Project parkour Urban edge بازی اندروید پروژه پارکور لبه شهر یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و 3D و ورزشی میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : کنترل یک دختر سرعت در سراسر پشت بام ها. تا آنجا که ممکن است غلبه بر انواع موانع. تبدیل به یک استاد پارکور واقعی در این بازی برای آندروید. دختر نیاز به از طریق شهر امتداد مسیر رفت و برگشت کوتاه ترین. البته این مسیر می رود در سراسر پشت بام ها. در حال اجرا در سراسر پشت بام است که ساده نیست، شما باید به دقت تماشا آهنگ و جهش مختلف در زمان. قهرمان می توانید از پشت بام به پشت بام پرش، انجام flips، و بسیاری دیگر مانع دشوار است. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Project parkour Urban edge  :

گرافیک عالی فیزیک واقع گرایانه کنترل خوب قهرمان زیبا

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Project parkour Urban edge for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Project parkour Urban edge  :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Project parkour Urban edge :

 Screenshots of the Project parkour Urban edge for Android tablet, phone.Screenshots of the Project parkour Urban edge for Android tablet, phone.