Reflex tunnel دانلود بازی تونل رفلکس اندروید یک بازی متنوع آرکید و 3d

Reflex tunnel – بازی اندروید تونل رفلکس دارای گرافیکی متنوع و زیبا برای شما کاربران این بازی با نسبت به حجمی که دارد نیاز شما را در اوقات فراغتتون پر میکند خوب این بازی جزء دسته بازی های ریسینگ و 3d میباشد که در مارکت اندروید قرار گرفته بود اما ما برای شما ان را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم تا شما با توجه به اطلاعات ان را مستقیم دانلود کنید هم اکنون به نقد ان میپردازیم :پرواز سفینه فضایی و راهنمای آن را از طریق پیچ و خم بی پایان مانند تونل. جلوگیری از خرد کردن به موانع مختلف. رفلکس در این بازی پویا برای آندروید آموزش. ثابت کند که شما بهترینخلبان در کهکشان، راهنمای کشتی خود را از طریق تونل تا آنجا که ممکن. مراقب باشید، به موانعخطرناک در راه خرد نکنید. شما طرفداران بزرگ و بسته شدن درب و خطرات دیگر را پیدا کنید.هدایت کشتی خود را در طول مسیر امن را در زمان و جلوگیری از سقوط شود.

برخی از امکانات و ویژگی های بازی اندروید Reflex tunnel :

* بازی دارای کشتی فوق العاده میباشد
* دارای مسیر های دشوار
* دارای سرعت دیوانه وار میباشد
* دارای کنترل ساده و جذاب
* دستاوردهای مختلف در بازی 

توجه داشته باشید : بازی Reflex tunnel هم اکنون در سایت اسکار دانلود قرار گرفته که شما کاربران از ان لذت ببرید این بازی نیز در مارکت اندروید هم میباشد که میتوانید ببینید اسکار دانلود بهترین بازی ها را برای شما قرار میدهد شما میتوانید بازی Reflex tunnel را در ادامه مطلب و در باکس دانلود ان را دریافت نمایید.

Reflex tunnel دانلود بازی تونل رفلکس اندروید

راهنمایی نصب بازی اندروید Reflex tunnel : بازی را که از سایت ما دریافت کرده اید نصب کنید. بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

اسکرین شات های بازی اندروید Reflex tunnel :

Reflex tunnel دانلود بازی تونل رفلکس اندروید Reflex tunnel دانلود بازی تونل رفلکس اندروید