Sage solitaire poker دانلود بازی سیج پوکر بازی یک نفره اندروید جزء دسته اندرویدی فکری

Sage solitaire poker بازی اندروید سیج پوکر بازی یک نفره یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی فکری میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : از کارت های جدول مجازی روشن است. که مبادله آنها را به انجام به ترکیب شما نیاز دارید. هدف از این بازی برای آندروید است به حذف تمام کارت از جدول. بازی کارت در ردیف گذاشته شد. شما می توانید کارت های جدید از عرشه و یا مبادله آنهایی که در دسترس بر روی میز است. برای حذف کارت شما مجبور به گرفتن برنده ترکیب پوکر مثل یک جفت، دو جفت، یک راست، و غیره نادر تر ترکیب خود را، امتیاز بیشتری به شما کسب درآمد. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Sage solitaire poker :

گرافیک خوب کنترل های ساده نکات مفید نمرات بالا گیم پلی جذب

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Sage solitaire poker for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Sage solitaire poker :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Sage solitaire poker :

 Screenshots of the Sage solitaire poker for Android tablet, phone.Screenshots of the Sage solitaire poker for Android tablet, phone.