Stone farm دانلود بازی سنگ مزرعه اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و استراتژیک و آنلاین

Stone farm بازی اندروید سنگ مزرعه یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و استراتژیک و آنلاین میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : احداث یک مزرعه در ماقبل تاریخ زمین منحصر به فرد است. رشد محصول و حیوان مختلف، تجارت با همسایگان خود است. در گذشته دور در این بازی برای Android. سنگ بنای اصلی آن بسازند. کار باغ و مزارع وسیع است. رشد درختان میوه، سبزیجات، گندم، و دیگر گیاهان است. مواظب گاو، بز و خوک و سایر حیوانات است. خرید تجهیزات برای تولید کالا مى تواند معامله را با همسایگان خود است. گسترش و مزرعه را تزیین کند..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Stone farm :

*سنگی مزرعه

*حیوانات گیاهان مختلف خنده دار

*بازى با دوستان

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Stone farm

اسکرین شات بازی اندروید Stone farm :

Download Stone farm Android free game.
Get full version of Android apk app Stone farm for tablet and phone.
Screenshots of the Stone farm for Android tablet, phone.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Stone farm دانلود بازی ,Stone farm دانلود بازی اندروید ,Stone farm دانلود دیتای اندروید ,Stone farm دانلود دیتای بازی اندروید ,سنگ مزرعه,Stone farmapk Stone farm, download apk game Stone farm, download game android Stone farm, apk game android Stone farm, google play obb Stone farm,