Table tennis champion دانلود بازی مسابقه تنیس رو میز اندروید جزء دسته اندرویدی ورزشی و 3D

Table tennis champion بازی اندروید مسابقه تنیس رو میز یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ورزشی و 3D میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : در یک تورنمنت تنیس روی میز جهان است. مخالفان ارزش را شکست. کنترل بازیکن با یک تکان دادن انگشت. در این بازی برای آندروید شما می توانید یک شخصیت منحصر به فرد ایجاد کنید، انتخاب جنسیت، ظاهر، رنگ و یکنواخت است. آموزش تنیس روی خود را در بازی های مختلف بازی های کوچک. سعی کنید برای ساختن یک کار حرفه ای در نظر گرفتن بخشی در مسابقات مختلف. بازی با بازیکنان تنیس از در سراسر جهان، برنده و بهبود رتبه بندی خود را. بهبود شخصیت خود را و آمار. خرید تجهیزات. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Table tennis champion :

بازی حالت های مختلف بیش از 50 مرحله فیزیک واقع گرایانه مینی بازی

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Table tennis champion for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Table tennis champion :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Table tennis champion :

 Screenshots of the Table tennis champion for Android tablet, phone.Screenshots of the Table tennis champion for Android tablet, phone.