Off road ATV Monster trucks دانلود بازی خاموش بران موتور سنگین اندروید یک بازی متنوع با گرافیکی زیبا و جذاب

Off road ATV Monster trucks – بازی اندروید بازی کامیون هیولا جاده یک بازی در سبک ماشین سواری هست که به صورت 3D میباشد این بازی نیز در مارکت اندروید قرار گرفته است و جزء بازی های محبوب شما میشود این بازی نیز هم اکنون مخاطبین خاصی را که بازی های 3D را میپسندند را به خود جلب کرده .هم اکنون به بررسی داستان و ویژگی های بازی جذاب میپردازیم تا شما از ان بی بهره نمانید :Off road ATV Monster trucks – بازی کامیون هیولا جاده خاموش درایو ماشین قدرتمند امتداد مسیر دشوار با بسیاری ازموانع پیشی مخالفان خود نگاهی به بخش سرگرم کننده در نژادها در آهنگ این بازی که مخصوص اندروید هست . شما می توانید بین چهار شخصیت هر کدام با یک خودرو منحصر به فرد رانندگی کنید.گاز وسرعت بخشیدن و جنون سرعت را  تجربه کنید . سعی کنید ماشین رقیب و به شما نرسدد که مخالفانجلو بیان و از شما پیشی بگیرن. اجتناب از برخورد با موانع و یا پرش به بیش از آنها را با استفاده از رمپ نمایشمهارت رانندگی خود را در جاده خاموش و روشن به نمایش بگذارید.

برخی از امکانات و ویژگی های بازی اندروید Off road ATV Monster trucks :

* این بازی زیبا دارای 4 کاراکتر منحصر به فرد میباشد که بازی را خاص کرده

* بازی دارای ماموریت های زیاد میباشد که شما از ان لذت ببرید

* بازی پس از گذراندن هر مرحله جوایزی میدهد که روزانه میتوانید کامیون خود را آپدیت کنید

* بازی را به خاطر خاصیت هایی که دارد میتوانید راحت کنترل کنید

* دارای اهنگ های زیبا بازی

و…

 

توجه داشته باشید که : این بازی هم اکنون در سایت اسکار دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است و هم چنین این بازی رایگان میباشد که باری اندروید 4.1 به بالا میباشد شما میتوانید در ادامه از اسکرین شات ها و لینک دانلود ان بهره کامل را ببرید.!!

 

Off road ATV Monster trucks دانلود بازی کامیون هیولا جاده خاموش اندروید

راهنمایی نصب بازی اندروید Off road ATV Monster trucks:

1.ابتدا بازی را از سایت ما دریافت کنید.

2. سپس ان را به سادگی تمام نصب کنید.

3. از بازی خود لذت کامل را ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Off road ATV Monster trucks:

Off road ATV Monster trucks دانلود بازی کامیون هیولا جاده خاموش اندروید Off road ATV Monster trucks دانلود بازی کامیون هیولا جاده خاموش اندروید Off road ATV Monster trucks دانلود بازی کامیون هیولا جاده خاموش اندروید