Truck trials 2 Farm house 4×4 دانلود بازی ماشین سواری تریال اندروید جزء دسته اندرویدی ماشین سواری و ارکید و 3D

Truck trials 2 Farm house 4×4 بازی اندروید ماشین سواری تریال یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ماشین سواری و ارکید میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : درایو suv ها قدرتمند و کامیون. رانندگی در طول یک مسیر با موانع بسیاری. این بازی برای آندروید شما را به حومه زیبا را. اما شما به زمان زیادی برای لذت بردن از طبیعت به دلیل نزدیکی خانه مزرعه یک دوره مانع واقعی وجود ندارد. مرحله بر روی گاز و رانندگی کامیون خود را در مسیر. پرش به بیش از چاله، رمپ استفاده، موانع آب متقابل. رانندگی ماشین به خط پایان و بدون چرخش وارونه. ارتقا اتومبیل خود را. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Truck trials 2 Farm house 4×4 :

بیش از 50 سطح 10 اتومبیل منحصر به فرد مدیران فیزیک واقع گرایانه ارتقاء ماشین

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Truck trials 2 Farm house 4x4 for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Truck trials 2 Farm house 4×4 :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Truck trials 2 Farm house 4×4 :

 Screenshots of the Truck trials 2 Farm house 4x4 for Android tablet, phone.Screenshots of the Truck trials 2 Farm house 4x4 for Android tablet, phone.