Zombie elite sniper دانلود بازی تک تیراندازی ازخفا زامبی اندروید جزء دسته اندرویدی تک تیراندازی و اکشن و 3D

Zombie elite sniper بازی اندروید تک تیراندازی ازخفا زامبی یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی تک تیراندازی و اکشن و 3D میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : از بین بردن انبوهی از زامبی شر پر کردن خیابان های شهرستان. شلیک به عنوان سریع به عنوان شما می توانید امکان پذیر است. هدف از این بازی برای آندروید است برای از بین بردن زامبی به عنوان بسیاری که شما می توانید در یک زمان محدود 60 ثانیه است. برای هر شات شما هیولا پول دریافت کنید. صرفه جویی در پول به انواع تفنگ تیرانداز از خفا و دیگر سلاح های قدرتمند است. موفق ترین شکارچی انسان زنده تبدیل و سوابق جدید مجموعه. داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Zombie elite sniper :

مکان های مختلف شهرستان بسیاری از زامبی وحشتناک انتخاب بزرگ از سلاح کنترل خوب دعوا پویا

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Screenshots of the Zombie elite sniper for Android tablet, phone.

راهنمایی نصب بازی اندروید Zombie elite sniper :

هم اکنون از باکس دانلود زیر فایل را دریافت کنید .

پس از دریافت بازی از سایت ما ان را به راحتی نصب و از ان لذت ببرید.

 

اسکرین شات های بازی اندروید Zombie elite sniper :

 Screenshots of the Zombie elite sniper for Android tablet, phone.Screenshots of the Zombie elite sniper for Android tablet, phone.