AJumpr دانلود بازی کلید کنترل یه پرنده اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید

AJumpr بازی اندروید کلید کنترل یه پرنده یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : کلید کنترل – رولینگ AJumpr به توپ و راهی از طریق سطوح خطرناک است. پرش از سکو سکو به جمع آورى bonuses در راه است. در میان سفر هیجان انگیزی در سطوح عالی از طریق این بازی برای Android. مراقب باشید و اصلا به شکاف بین سکوها. خرید ماژول اضافی شما را بهبود وسایل نقلیه پیشرفته است. جلوگیری از به دام انداختن و قسمتهایی دیگر خطراتی است. به زور و سایر زمینه های استفاده از توانایى هایى به اسناد تنظیم شده است..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید AJumpr :

گرافیک  عالی

عالی  بودن موسیقی

واقع بینانه بودن فیزیک

بسیاری از کنترل های ارتقا یافته خوب

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

AJumpr

اسکرین شات بازی اندروید AJumpr :

Get full version of Android apk app AJumpr for tablet and phone.
Screenshots of the AJumpr for Android tablet, phone.
 دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,AJumpr دانلود بازی ,AJumpr دانلود بازی اندروید ,AJumpr دانلود دیتای اندروید ,AJumpr دانلود دیتای بازی اندروید ,کلید کنترل یک پرنده,AJumprapk AJumpr, download apk game AJumpr, download game android AJumpr, apk game android AJumpr, google play obb AJumpr,