Archery: World champion 3D دانلود بازی تیر انداز قهرمان جهان اندروید جزء دسته اندرویدی ورزشی

Archery: World champion 3D بازی اندروید تیر انداز قهرمان جهان یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ورزشی میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : تیراندازی با کمان از. با دقت و هدف شلیک تیر در مرکز را مورد هدف قرار داده است. قهرمان مسابقات مختلف است. جهان تبدیل شده است، قهرمان تیراندازی در این بازی برای Android. شما خودتان ورزش تیر و کمان آتش است. هدف تیراندازی در فواصل متفاوت است. برای دریافت پاداش اتمام ماموریت است. خرید تجهیزات مانند کیفیت، تیر و کمان و غیره quivers در انبار است. دریافت و ثبت نتایج، دوستان شما را تحت تأثیر قرار دهد.داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Archery: World champion 3D :

*گرافیک واقع بینانه بزرگ

*فیزیک 2 حالت

*150 مراحل بازی را در حالت singleplayer رقابت با دوستان

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Archery: World champion 3D

اسکرین شات بازی اندروید Archery: World champion 3D :

Get full version of Android apk app Archery: World champion 3D for tablet and phone.
Screenshots of the Archery: World champion 3D for Android tablet, phone.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Archery: World champion 3D دانلود بازی ,Archery: World champion 3D دانلود بازی اندروید ,Archery: World champion 3D دانلود دیتای اندروید ,Archery: World champion 3D دانلود دیتای بازی اندروید ,تیرانداز قهرمان جهان,Archery: World champion 3Dapk Archery: World champion 3D, download apk game Archery: World champion 3D, download game android Archery: World champion 3D, apk game android Archery: World champion 3D, google play obb Archery: World champion 3D,