Axe in face 2 دانلود بازی تبر در چهره اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید

Axe in face 2 بازی اندروید تبر در چهره یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : کمک به دفاع دلیرانه وایکینگ بستری از گل دسته های خشن وحشی است. که تابع حکومتش بودند استثمار تبر را در میان جمعیت دشمنان را شکست داد. ریش قرمز، قهرمان این بازی برای Android، گلهای بسیار علاقه مند بود. او به دفاع از گل بستر وایکینگها را ببلعد، گل می شود. انگشت شما گران آمد تا قهرمان پرتاب تبر. برای شناسایی اهداف و اولویت اول آنها را از بین ببرد. محورهای جدید بخرند و آنها را بهبود بخشد. فراخوان به خدایان قدرتمند کردن موج نبرد..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Axe in face 2 :

قهرمان داستان خنده دار

تفریح متفاوت

سطوح مختلف

کنترل ساده

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Axe in face 2

اسکرین شات بازی اندروید Axe in face 2 :

Get full version of Android apk app Axe in face 2 for tablet and phone.
Screenshots of the Axe in face 2 for Android tablet, phone.
Screenshots of the Axe in face 2 for Android tablet, phone.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Axe in face 2 دانلود بازی ,Axe in face 2 دانلود بازی اندروید ,Axe in face 2 دانلود دیتای اندروید ,Axe in face 2 دانلود دیتای بازی اندروید , وایکینگ ها تبر در چهره,Axe in face 2apk Axe in face 2, download apk game Axe in face 2, download game android Axe in face 2, apk game android Axe in face 2, google play obb Axe in face 2,