Gravity goose دانلود بازی جاذبه غاز اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید

Gravity goose بازی اندروید جاذبه غاز یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : خنده دار از طریق سطوح خمی پر از حیله و دام خطرات مهلک است. کنترل جاذبه است! غاز، قهرمان این بازی برای Android، بالهای خود را از دست داده و توانایی در پرواز است. پرنده کمک می کند تا به یک مسیر دشوار غلبه کند. تغییر جهت و نیروی جاذبه آن می توان غلبه بر موانع و جلوگیری از به دام انداختن. هدایت این پرنده در امتداد دیوارها و سقف است. کنترل وزن غاز پرواز بفرستد. خلع سلاح، استفاده از تله accelerators هادی و غاز به هدف است..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Gravity goose :

قهرمان های خنده دار

کنترل ساده و خوب

گرافیک نسبتا خوب

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Gravity goose

اسکرین شات بازی اندروید Gravity goose :

Get full version of Android apk app Gravity goose for tablet and phone.
Screenshots of the Gravity goose for Android tablet, phone.
Screenshots of the Gravity goose for Android tablet, phone.
دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Gravity goose دانلود بازی ,Gravity goose دانلود بازی اندروید ,Gravity goose دانلود دیتای اندروید ,Gravity goose دانلود دیتای بازی اندروید ,جاذبه غاز,Gravity gooseapk Gravity goose, download apk game Gravity goose, download game android Gravity goose, apk game android Gravity goose, google play obb Gravity goose,