Lamp: Day and Night دانلود بازی چراغ روشن در روز و شب اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و فکری و ماجراجویی

Lamp: Day and Night بازی اندروید چراغ روشن در روز و شب یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و فکری و ماجراجویی میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : مسافرت به جایی که تمام جهان را در نور ناپدید شد. جمع آوری مجالس پرنور و سایر منابع نور است. مبارزه با موجودات تیره است. جهان در این بازی برای Android است غرق در هرج و مرج و ظلمت ابدی است. دو خواهر، روز و شب، تصمیم گرفت به 24 ساعت مساوی تقسیم به قطعات است. این کار کمک می کند تا به خواهران است. بچرخان پرنور و پویش و توپ را در گوشه و کنار جهان تاریک دنبال نور خود را از دست داده است. جمع آوری منابع نور پنهان است. اتکا بر قدرت شما را مشاهده و منطق انجام انواع معما است..داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Lamp: Day and Night :

3 فصول

18 مرحله منحصر به فرد

جذاب بود داستان

جالب بودت معما

رییسم نبردها

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Lamp: Day and Night

اسکرین شات بازی اندروید Lamp: Day and Night :

Get full version of Android apk app Lamp: Day and Night for tablet and phone.
Screenshots of the Lamp: Day and Night for Android tablet, phone.
دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Lamp: Day and Night دانلود بازی ,Lamp: Day and Night دانلود بازی اندروید ,Lamp: Day and Night دانلود دیتای اندروید ,Lamp: Day and Night دانلود دیتای بازی اندروید ,چراغ روشن در روز و شب,Lamp: Day and Nightapk Lamp: Day and Night, download apk game Lamp: Day and Night, download game android Lamp: Day and Night, apk game android Lamp: Day and Night, google play obb Lamp: Day and Night,