Raiders took my dog دانلود بازی مهاجمان به سگ من اندروید جزء دسته اندرویدی ارکید و تیر اندازی

Raiders took my dog بازی اندروید مهاجمان به سگ من یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده که در سایت ما جزء دسته های اندرویدی ارکید و تیر اندازی میباشد این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : روشن است و اجناس تجارتیّه را از رادیواکتیو انبوه اراذل. به دنبال سگ robo ربوده شده است. محیل راهزن ربوده اند. robo سگ از قهرمان این بازی Android. پیوستن به جهاد و برقراری عدالت! حرکت قهرمان را در جهات مختلف به دشمن تیر طفره بروند. نگذارید که دشمنان بسیار نزدیک به barricade. از تفنگچه گرفته الی اسلحه آتوماتیک رادارند،تیراندازی، دستگاه قضایى و دیگر سلاح های پیشرفته است. قابلیت های جدید باز کردن قفل قهرمان شد. ارتقای سلاح ها و تجهیزات است.داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی اندروید Raiders took my dog :

20 سطح جذاب

12 نوع دشمن در سطوح عالی

اسلحه ها و تجهیزات منحصر به فرد

 

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید.

Raiders took my dog

اسکرین شات بازی اندروید Raiders took my dog :

Download Raiders took my dog Android free game.
Get full version of Android apk app Raiders took my dog for tablet and phone.
Screenshots of the Raiders took my dog for Android tablet, phone.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,Raiders took my dog دانلود بازی ,Raiders took my dog دانلود بازی اندروید ,Raiders took my dog دانلود دیتای اندروید ,Raiders took my dog دانلود دیتای بازی اندروید ,مهاجمان به سگ من,Raiders took my dogapk Raiders took my dog, download apk game Raiders took my dog, download game android Raiders took my dog, apk game android Raiders took my dog, google play obb Raiders took my dog,